17. března 2015

Black & Red Caviar Nails │Rimmel 60 seconds + Nail Art Foils

Krásné úterý! :)
Včera jsem neměla vůbec čas na přednastavení článku, tak je dnes odpoledne (snad to nevadí). V jednom z předešlých článků jsem vám ukázala set na zdobení nehtů (odkaz na recenzi) a dneska vám ukážu "kaviárové kuličky".




Jako podklad jsem použila Vápník pro nehty od Four Seasons a Vytvrzovač laku taky od Four Seasons. Černý lak od Rimmel (odstín 800 Black Out) jsem kupovala nedávno ve výprodeji za 10 Kč - možná je ještě seženete takhle levné, jinak se už prodávají v novém obalu a širším štětečkem. Nanést kuličky byla celkem piplačka, ale výsledek stál za to! Když jsem kuličky přelakovala vytvrzovačem, smyla jsem jím trochu jejich barvy, takže jsem je ještě přelakovávala červeným lakem (barva kuliček se nijak výrazně nezměnila).
Překvapilo mě, jak dlouho kuličky vydržely nepoškozené - rozhodně to není jenom jednodenní záležitost, pokud zrovna ten den neděláte všechno nehty a neloupete si je. Mě vydržely hezké do té doby, než jsem je "odlakovávala", což bylo asi 3 nebo 4 dny.

Vyzkoušeli jste někdy "kuličky na nehty" nebo jiné blbůstky?

10 komentářů:

  1. Moc se mi ty kuličky líbí :) Ale fakt by se mi s tím nechtělo piplat. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jééé, to vypadá bombasticky, to určitě zkusím :)

    OdpovědětVymazat
  3. Vyzerá to krásne, ale neviem si predstaviť, že by mi to vydržalo tak dlho. Musela by som 4 dni sedieť a len sa na to pozerať :D

    Pozývam Ťa do mojej GIVEAWAY :) Nika z Break the Rules

    OdpovědětVymazat
  4. no to je boziiiii :) to sis s tim pekne vyhrala :) ja sem zkousela jenom kaminky a porad se mi odlepovaly potvory :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kamínky mi taky vůbec nedrží na nehtech, ale kuličky celkem jo :)

      Vymazat
  5. Krásná kombinace! Mám tyto kuličky od Avonu a občas je právě takto na prsteníček použiji, vypadá to krásně!

    OdpovědětVymazat
  6. Krásne :) Asi také vyskúšam aj ja :)

    Life-by-romi

    OdpovědětVymazat
  7. Krásne nechty! Mne by sa to samej asi takto pekne nepodarilo, fakt veľmi pekné. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)